Från kvällen igår med Erre :]

2011-12-11
Började med lite pyssel :]

Sen vart de en aning oseriösa bilder innan...

..vi begav oss ut

Lite olika randombilder vart tagna under kvällen  v ^


Jag for iaf te Erre där vid va ska jag tro halv 7? Haha ne venne men iaf då jag kom dit så gick vi ner, hon
tog fram allt pysselgrejs och jag satte mig och börja pyssla medan hon bakade en kladdkaka :]
Sen då hon var klar joinade hon mig med att pyssla sen så då vi pysslat klar så gick vi ut och hon åkte
runt på snowboarden och jag gick runt och tog en hel del oseriösa bilder. Sen gick vi te skolan och hon åkte
i backarna där :)
Efter hon åkt klart gick vi hem te henne och såg film. Sen somna vi båda och vaknade upp där vid tre.. Hade
en hel del missade samtal och sms från en viss mamma.. hehe. Men då for jag iaf hem, fast mina päron var
faktiskt inte så arga som jag trott. De värsta var att dom inte var arga alls typ :O
Men iaf så då jag kom hem så satte jag mig vid datorn men tänkte att de inte var värt att sitta upp så gick
och la mig där vid halv fyra - fyra.
Så ja de var gårdagen för mig :] Hörs sen :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test