Frustrerad..

2011-12-29
Hallåjj, just nu sitter jag här i min ensamhet och tycker synd om mig själv.. eller hur
de nu var (a)
Ja jag väntar på att farmor ska ringa, ska te henne och fixa lite med hundarna, fri tolkning
på de där. Kanske ingen annan än jag som fatta riktigt vad man sku tolka de som men
strunt samma.
Jag är för jävla trött just nu och jag vill bara sova, vilket är ovanligt. Jag hatar egentligen
att sova.
Men jag är inte preciskry nu, feber och allt sånt där, tror jag har feber iaf..
Är jag inte frisk på nyår ska jag fan mörda nån.. Aja nu ska jag nog gå ner och fixa mig.
Vad nu de ska vara värt för, har ändå fått veta att de inte blir nån skillnad. Är tydligen
alltid ful och allt sånt där. Men ja jag slänger väl in ett inlägg sen antar jag. Ha de göttans
så hörs vi pusshej..

http://grablers.blogg.se/images/2010/frustrerad-skoldpadda_119119109.jpghttp://grablers.blogg.se/images/2010/frustrerad-skoldpadda_119119109.jpg

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test