Gone

2011-12-09
Är så jävla glad att jag har gjort klart flugornas herre. De var verkligen de värsta
på väldigt väldigt länge!

Men ja vill inte tänka på de mer så vi går direkt på andra tankar. Just nu sitter jag
här hemma hos farmor och farfar och gör inte överdrivet mkt. Musiken är i full gång
och mina ögon går just och pass att hålla öppna (a) Har sovit i nån timma kan jag
faktiskt erkänna ;$

Ska snart gå och hänga med farmor haha.. Hha måste bara säga att jag vart as rädd
för nu hörde jag tassar som gick här utanför och sen vänder jag mig om och ser
ett hundhuvud sticka in genom dörren haha hon såg helt oskyldig ut HAHA låter
inte lika kul som de var och ni skulle verkligen ha sett haha :]

Iaf så ska jag nog börja om att blogga nu för jag känner att jag är tillbaka på banan
så där någorlunda nu!


Venne om jag lagt ut denna bild men de e en arkivbild för jag har inga bilder på den här datorn. Och den
har verkligen inget med detta inlägg att göra men den får duga nu (a)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test