Igår - Idag

2011-12-17
Jahapp, fredag igår ju. 
Jag och Erre gick te EFS dirre efter skolan och där var vi först med David
sen droppa de väl in folk lite då och då.
Vad vi gjorde där minns jag inte förutom att vi typ spela biljard och att jag
ägde mer än någon annan någonsin har gjort :$
Och att jag fråga om it Jocke kunde skjutsa runt oss i hans bil :D Dunkdunk!
Asså de var så awesome att jag trodde jag sku dö. Vi åkte typ run i en timma
haha ne venne men nåt sånt. Asså har inte haft så kul på lääänge!



Ja efter den bilturen så for jag och David hem te han och Erre begav sig hem
te henne. Hos David såg vi lite film och jag typ halvsov /sov som vanligt.
Men iaf där vid tolv kom mamma och sku hämta mig och då tog jag med mig
Davviiisen hem och då sova han hos moi!
Kuligt. Elr ja vi såg först film elr okej han såg film och jag sova (a)

Men i morse vakna jag upp med världens värk i magen så jag trodde verkligen
att jag sku dö!
Minns inte vad klockan var då David stack men kanske hmm 12? Ren chansning.

Ska typ på bio ikväll med Erre och kanske nån fler? Beror på.. Men jag skriver sen puss hej!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test