Jag Saknar Dig! ♥

2011-12-30





Just nu sitter jag här och gör inte så mkt mer än att
sakna Davviiisen. Han kommer it hem förän om en evighet..fast i själva verket är det "bara" typ tre dagar?
Hoppas han har de kul iaf, nu låter de typ som om jag it "håller kontakten" med han medans han e borta
men jo visst gör jag de (a)

Sen idag vid typ 12(?) Så ska jag iaf bege mig te farmor
och farfar, där blire lite smått och gott. Elr så it (a)
Jag ska snart gå och göra mig klar och kolla om jag hittar
någon medicin jag kan proppa i mig för jag är fortfarande
it speciellt kry..




Kommentarer
Postat av: Sara

Naw, tack stumpan! detsamma ♥

2011-12-30 @ 16:03:27
URL: http://trillingar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test