Julafton i morgon, jo tjena..

2011-12-23
Ojojoj, känns verkligen inte som att det är julafton i morgon. Jag är i stort
sätt sjuk och julkänslan finns inte nån stans..
Aja sku egentligen gå på stan idag men jag hade ingen att gå med och jag
orkar inte gå själv så de blev/blir inte.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag men säkert typ städa undan lite
på mitt rum, fota och lite sånt.

Imorgon blir det att fira jul hemma, brukar alltid fira hos farmor och farfar
men nu när vi har nytt kök ska vi tydligen fira här istället.

Jag känner ett visst sug av att fara te farmor och farfar och fota hundarna
elr bara vara där men är som sakt inte speciellt kry så orkar rent inte..
Hoppas dock att jag mår 1000ggr bättre i morgon! Annars vet jag inte vad
jag tar mig te..

Arkivbild på detta blir bra ;P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test