Kjol

2011-12-16
Hejhopp, nu sitter jag här och har gjort mig nästan helt klar för skolan.
Idag på skolan så ska vi tjejer ha typ kjol och killarna slips (a)
Vet inte varför egentligen för jag lyssna inte då han prata om de men aa..
En kul grej bara kanske? Det är iaf våran svenskalärare som sagt att vi
sku ta de.
Efter skolan blire att vara med Davviiisen, för övrigt firar(?) vi 2 månader
idag :]
Vi börjar då 20 i 10 idag som alla andra fredagar haha. Ska åka med Erre
och hennes mamma dit <3<3<3<33<3<333<3

Aja nu ska jag väl kolla runt lite på fb sen ska jag väl göra mig klar med de
sista om man nu kan säga så utan att de blir helt fel svenska (a)
HAH hejdå ;*




En snabbis äckel bild på de jag har på mig (a) (sämsta kvallan i världshistorien vill jag säga)
Haha hela jag rymdes inte på en bild :$ ;*

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test