LUCIA!

2011-12-13
Jahapp, hejsan elr va man nu ska säga :] Nu sitter jag och ser lite film och
chattar med finaste älsklingen♥

Idag har jag ju först vart på lucia i kyrkan ( 3 föreställningar om de nu heter så)
sen efter de så for jag te Linnea och var där med henne och Ida. Vi playade gitarr
och sjöng inför julfesten och lite sånt.
For hem där ifrån ungefär vid tjugo i åtta? :P
Sen jag kom hem har jag typ it gjort nånting (a) Har egentligen ingenting att skriva
nu heller men asså tänkte bah uppdatera litee (a)
Aja skriver väl i morgon antar jag :]


Kommentarer
Postat av: ola

haha var inte ida lucia, eller var det bara något jag hade fått in i mitt huvud?;$

2011-12-13 @ 22:15:08
URL: http://olakarlssoneriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test