Onödigt att läsa..

2011-12-31
Jag har faktiskt insett att de är dax för mig att bli mitt riktiga jag. Jag måste
bli mig själv och inte vad andra vill att jag ska vara. Från och med nu är det
ingen som kommer kunna ändra på mig, jag kommer att stå för den jag är
och vara nöjd med de.
Jag har säkert sagt det många gånger förr men nu gäller de, jag måste börja
gå min egna väg. Jag vet att vilken väg jag än väljer kommer jag aldrig att bli
ensam.
Det kommer säkert bli svårt de här eftersom jag säkert kommer bli lämnad
av några "kompisar" eftersom dom kommer klaga på att jag förändrats. Men
det är något jag får leva med helt enkelt. Jag har hört fera ggr förr att jag
förändrats men de gör väl ändå alla?

Själv tycker jag då att jag förändrats te något bättre. Men jag vet att de inte
stämmer överens med de de andra säger. Men det är jag som ska kunna leva
med mig, jag kan inte bara överge mig själv så som ni kan göra.
Ni kan gå eran väg och lämna mig kvar men så enkelt är det inte för mig.
Jag kommer inte ta åt mig särskilt hårt om ni lämnar mig nu, jag kommer ändå
få reda på vilka som är mina riktiga vänner och vilka som bara.. ja ni vet..
Jag kommer få veta vilka som vill mitt bästa och vilka som egentligen inte bryr
sig. Jag kommer inte längre ta åt mig av såna kommentarer som jag innerst
inne vet inte stämmer.

Här startar min väg som jag ska bygga upp te min egna
.
Jag ber även om ursäkt nu för att jag tog upp eran tid ifall ni ens läste detta.
Jag vet att det inte finns många som ens kommer bry sig om det här, men vissa
kanske gör, vissa inte de spelar inte mig speciellt stor roll ville bara få det sagt.



Kommentarer
Postat av: ola

jag tar faktist tid att läsa dedär! jag är typ exakt som du å tänker så!

2011-12-31 @ 23:16:09
URL: http://olakarlssoneriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test