Schtan

2011-12-19
snabbbläbild (a)

Ny väska babe ;$ Köpte då alltså en ny väska te mig själv idag då jag var ute på julklappsrunda ;P
Haha vart faktiskt så att jag fynda lite olika julklappar, brukar ha väldigt svårt för de men jag lyckades
rätt bra idag :D Som jag och några andra gått runt och sagt på skolan idag " I got flow.." elr nåt sånt (a)
Vi fick de från dansen tror jag :P Iaf de var en parentes men iaf så gick jag först med mamma på stan
ett tag sen med erre.

Haha men ja då jag kom hem så sa mamma; jag ska snart iväg och julhandla ska du med?.. Så då var de bara
att göra sig klar för att fara en vända te (a)
Vi köpte lite fler julklappar då osv.. Nå mer än de har jag inte att skriva just nu ;P Men skriver i morgon ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test