Stan!

2011-12-12
Hejhopp, just nu sitter jag och typ trålar ihjäl..
Idag har jag gjort lite blandat sisådär.. Skola först te typ halv 1 då gick
vi och öva inför i morgon, lucia dåra.. Gick över i nån timma då.. Inte okej..

Efter den där vid 3 så skjutsa mamma mig och erre te stan. Först köpte vi
en luciagrej sen for mammsen då gick jag och erre runt och tjollra som vanligt (a)

Efter stan kom hennes pappa och hämta oss där vid halv nånting (a) Haha sen for
vi och hämta hennes brorsa sen vidare hem te mig ( bara jag och erre då) Sen så
städa vi hon mitt rum. Najjs, sku egentligen slänga in lite bilder men de får
bli senare för jag vart tvärlat och orkar inte hämta kameran :]
Men ja.. inget annars.. Hörs i morgon :]


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test