Erica Och David!

2011-12-17
Att någon människa kan ha en så stor betydelse i ens liv sku jag inte kunna tro
om inte jag hade två speciella personer i mitt liv som betyder mer än något 
annat. Jag har bevis på att kärleken te någon kan vara oändlig. Jag kan inte
visa just dig att den finns men jag känner den, jag har den i mig och det
kommer jag alltid att ha! För mig är det ett besvis som aldrig kommer att försvinna.
För jag kommer alltid älska er. Mina underbara sötnosar!

Det är ni som får mig att stanna, det är ni som får mig att orka. Som ni vet, utan
er vore jag ingenting. Jag inte bara säger de utan jag menar de. Förlora någon
av er finns inte på min jord, i min värld eller ens i universum. Det ska alltid vara
vi, vad som än händer!

ÄLSKAR ER MEST!! PUSS PÅ ER! <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test