NyStart..

2011-11-24
Haha jahaja jag börjar väl om att blogga här iaf..
Jag har inte skrivit på den här bloggen av några olika anledningar..
Ja just nu gör jag inte mkt alls, ska snart gå och bygga en kaninburgrejjj
med pappa höhö!

Har egentligen inget att skriva men har sån blogglust att jag typ dör :O
Haha ja.. Men idag har dagen bara vart knas, vart less på typ exakt allt :/
For iaf te stan idag efter skolan (med mammi) vi gick på stan och prata
med nån på Clas O.. hur de nu stavas aa för de blir där jag ska praoa -.-
Inte precis nåt jag vill men vad gör man då de gick som för mig.. Haha jaja
men sen drog vi te tandläkaren där jag fick ta bort min tandiiiisställning HaHa
iaf de som var kvar av den hahah!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test