Kul

2011-11-27
Asså boggningen ligger inte precis på topp just nu men den blir nog bättre sen(?)
Haha jag tänkte skriva igår, elr jag börja skriva på ett inlägg men höll verkligen
på att somna så jag orkade inte skriva klart ;$ Men får skriva nu ist (a)

Ja igår, då var de fredag tror jag? Haha då så sluta jag 20 över 1. Då tog jag med
mig Erre på en promenix te stan där jag sku möta Davvisen. Vi tog bussen hem
te han och sen var jag där te 11 12 nån gång? Minns inte vad vi gjorde :O

Sen idag så for jag vid kvart över tre på hockey! Najjs vare. Var med en massa
trevliga människor.
Efter matchen gick vi i den iskalla stormen te frasses. Efter de mot nå ställe och
spela biljard, elr ja jag spela inte eftersom jag inte ens kan träffa den vita bollen -.- :$
Men kolla på vilket var lika roligt som vanligt.. Hahah
Sen kom Davves pappi och hämta oss och vi drog vidare te honom. Sen kom
mamma och hämta mig där vid hmm.. halv 1? :]

Och i morgon är de 1:a advent va? Sen fyller brorsan år. Eller ja egentligen idag ;)
Nu ska jag nog sova för jag är så himla trött hihi.

Godnatt gott folk..


Googlebild.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test