Fattig

2012-04-24
Nu har jag inte skrivit på typ en vecka, har ingen aning om varför
osv osv osv men om ni vill att jag ska "börja om att blogga" så
lämna en kommentar, skrapar jag ihop några så börjar jag om,
men om ingen slösar någon sekund på att smsa ser jag ingen
vits med att börja om så kommentera om ni vill att jag ska
börja om :) Haha lät som värra såna där som vill tigga kommentarer
nu men inte så de är menat, aja hoppas ni fattar


Köpte denne tröja som jag bara är för kär i, i helgen då jag var på turné. Umeå Sundsvall Övik- Kanon.
Var bara tvungen att säga de för love it så mycke (a) Hahah

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Blogga då dumma du....

2012-04-25 @ 17:36:18
Postat av: Beundrare

Så fin är du :)

2012-04-26 @ 20:03:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test