Haha random . com

2012-04-03
Har just ätit och jag tror jag sprängs! Jaa känns verkligen som om jag åt
upp allt som ens existerar på jorden.. haha ne men jag sitter iaf nu och
taggar som fan te hockeyn!
I mina hörlurar dunkar Skellefteås låt (y) Iaf så har jag inte gjort mkt idag
förutom skola. Jag har dock målat naglarna ( ett allt för misslyckat försök)
Men strunt samma har hellre de här än mina vanliga naglar utan lack (a)


Hahahaha vet att de ser kladdigt ut och att de ser jättetard ut men man ser
inte lika mkt irl att de e kladdigt (a) Vet inte om nån fatta de där men skit
samma gjorde dom på bara typ nån in så de e  inte tänkt att de ska vara
annat än slarv :))

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test