4 Underbara Månader!♥

2012-02-15
♥Jag Älskar Dig♥
Jaa idag har jag och Davviiisen 4 månader! Alla säger att dom tycker de är länge,
eller alltså att de känns länge men för mig känns det fortfarande för kort.
Hur som helst ska de bli fler spelar ingen roll om de känns länge eller inte,
för mer ska de bli!

Som solen skiner på himlen skiner du i mitt hjärta. Som stjärnorna lyser
upp på den nattsvarta himlen lyser du upp mitt mörker. 

Jag tror ingen av er där ute kan förstå hur underbar denna pojke är! Han är mitt allt.
Ni ska bara veta hur mycket han gör för mig och hur ofta han ställer upp. Han gör
verkligen allt för mig, ber jag om något gör han sitt bästa för att allt ska bli som jag vill.
Han är bara för söt.

♥Alltid Du Och Jag♥


Kommentarer
Postat av: davviiisen

älskar dig mer än allt annat du och föralltid de självklart bli fler jag älskar dig jävla mycke min jossan ingen annans älskar dig mitt allt min ögonsten 16/10 bästa dagen någonsin <3 <3 <3 <3

2012-02-16 @ 00:06:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test