ARG INTE PÅ HUMÖR HEJDÅ

2012-02-20
Visst är de väl ganska peppande då ens lärare kommer fram till en och säger att
man är bra? Är de bara jag eller är de då man kan känna sig nöjd?
Hur som helst så ägde hockeyn idag på idrotten de var askul! Direkt efter skolan
hämta ju farmor och farfar mig och de bar av te stan för att kolla om dom där
jävla shortsen fanns men icket.. Jag ska nu beställa dom och sen är de bra med
den saken en annan grej som däremot kan ta sig nån stans är att de inte är
någon dans... DÖDA MIG SERRI!

Ska se vvad jag då hittar på ikväll, hade jag vetat de tidigare hade jag ju kunnat
antingen stanna hos farmor och farfar eller farit på hockeyn.. ÅÅÅÅÅÅÅEEEE vill ju
ha dans juu!!!!!!
hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test