Dance Bitch Dance

2012-02-27
Hemma efter en grym dans, lika roligt som vanligt skulle jag vilja säga,
dock var de mest teknink om man så kan sammanfatta de? Rätta mig
om jag har fel ni som var med (a)
En som kommer ha ont i kroppen i morgon kan jag säga är jag (a) Har
inte rört mig ur fläcken på typ en vecka så idag var de bara att börja
om att röra fläsket. Ångrar inte en sekund av att jag for och dansa
fast jag mår lite sisådär nu (a)
Iaf så blir de att fara på skolan i morgon, ta igen allt jag missat och
säkert göra nåt prov eller så.. kul ja men de kommer väl som vanligt
gå åt skogen.. Aja strunt samma för till tröst har jag mina dunkisar,
som jag måste nämna ännu en gång ;) Haha

Aja ska väl slänga mig i duschen nu och sen blir de väl bara att sega
tills mina ögonlock faller ner. Ha de göttans finisar :*


(GoogleBild)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test