Frustration

2012-02-13
Gitarren är framme, känner lusten av att bara spela en truddelutt men icket! Jag
mår som en apa i bur eller något liknande. Hoppade av idrotten då de gått ett
tag, illamåendet hade kommit ikapp mig. Nu mår jag sisådär, hoppas jag mår
finemang ikväll så jag kan fara på dansen! Jag får vila upp mig så gott de går
och sen är de väl bara att vänta och hoppas på mirakel.

Känns som att den här måndagen vart den segaste på länge! Sen då jag vred
om nyckeln i låste kände jag att de var väldigt länge sen jag for direkt hem efter
skolan! Asså jag vet egentligen inte vart jag har tagit vägen men kanske typ
har vart i stan eller hos farmor och farfar eller david för hem har jag då inte
farit (a)

Sen vill jag bara tillägga att man ändå har för fina klasskompisar. Mår nån
dåligt vilket jag gjorde idag så visar dom att dom bryr dig osv Dagens Hiss
måste jag väl ändå få lov att säga, underbara filurer e vad dom e (a)



För mig kan gära all snö försvinna så för mig är de alldelses jättemkt snö (a) Men ja
om man skippar tänket om att jag inte vill ha snö så är de inte överdrivet mkt men (a)
Jag är som sagt less och väldigt sugen på sommar!
(Litet annorlunda svar, men nu får du iaf veta (a))

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test