Glad alla ♥ dag!

2012-02-14
Hejsan. Idag direkt efter skolan gick jag och Erre på ica sen mötte vi Davve på
stan. Jag har mått sämst sen igår på idrotten vilket jag tror jag nämt. Men nu
är det värre än någonsin! Vet inte om jag ens mått såhär dåligt i hela mitt liv.
De är ju kul att "fira" alla ♥ dag på de viset med sin finaste kille osv.. Nä men ja
efter vi vart i stan ett tag så bestämde jag att jag sku fara hem, jag tänkte inte
plåga varken Erre eller Davve mer så de blir att vara hemma själv hela kvällen
och bara proppa de godis jag fick av mamma, om jag ens orkar de..
Jag ska iaf lägga mig i sängen och se film och hoppas på att jag somnar..
Vet inte om jag ens far te skolan i morgon..

Förlåt för värre äckeltråksad inlägget men så ligger de till.



Nästan de första man ser då man kommer in på skolan är alla hjärtformade
lappar som hänger på alla skåp, och på varenda en står de positiva grejer
osv. Måste säga att de finns grymt söta människor :]]


Ett av de få skratten jag fick idag hjälpte denna lapp till med (a) Eftersom jag
har bästa humorn evah så börja jag så klart skratta då vi såg denna lapp på
toadörren (a)


Utnämde även oss själva till sötaste paret på alla ♥ dag (a) ^


Fattade ingenting på NOn idag så de kändes som om klockan stod på samma
tid hela timmen.. Men tillslut var den över.. då vare bara att gå te dom andra
kvarvarande lektionerna -.- Jobbigaste skoldan typ (a)


Snuttiskuttplutt (a)


Nu <--> Tröstäta -.-

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test