hemmiiis

2012-02-02
Hemma efter hockey med mina sötnosar!
Ja jag och Erre for direkt efter skolan te stan och var där te vi tog hockeybussen
te ladan för att se kvällens match som förövrigt slutade 2-1 te oss? Ja jag har
redan glömt :$
Har egentligen inget mer att skriva för jag är väldigt lost nu och ja kommer inte
på nå men skriver sen då jag landat -.-


Söt pojke man har asså, haha han fick en iphone och då sku jag få hans gamla
mobil och han visste jag ville ha en iphone jag med så han klistra fast ett
appel märke på baksidan av han gamla mobil <3<3<33<3<3<33

Så nu har jag en unik iphone som ingen annan har ;) klåå den ni ! ;P haha

Kommentarer
Postat av: daviiisen

så klart allt för att du ska få ha en iphoen älskar dig :*<3 <3 <3 <3

2012-02-02 @ 22:56:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test