Nyduschad sådär på morgonkvisten (a)

2012-02-17
Haha jah normalt :P Ne men jag har iaf just duschat och nu sitter jag bara
och lyssnar på musik medan jag ska ge håret en chans att torka vilket
kommer sluta i katastrof och hårtork(fön?) Och en akutplattning på de
kanske haha. Idag ska jag iaf sköta farmor och farfars vovvar med davve
antar jag att de blir vet inte så mkt än egentligen men de blir nog bra.

Annars är de som en vanlig skolfredag.. blää skulle gärna kunna hoppa
över skolan. Men jaa.. blir nog bra får ju spendera lite tid med mina
snuttisar på skolan så de funkar nog höhö.

Nu ska jag fixa mig klart och ja sen får vi se vad som väntar bakom hörnen :P
Hejdå, puss på er finisar!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test