Thåhåh

2012-02-03
hejhopp alla glada helgälskare ;P Just nu sitter jag hemma hos farmor och farfar.
Det är då alltså här jag har spenderat min fredag och kommer förmodligen fortsätta
med de. Ja jag for hit efter skolan så har vart här sen typ halv 4? Haha men jaa
vet egentligen inte vad jag ska hitta på här kanske gå och se tv med farmor eller
något liknande :]

Tänkte iaf bara höra av mig och visa att jag levde för så länge jag inte är hemma
lär de inte bli särskilt mkt uppdatering från mig men så ofta jag kan ska jag slänga
in ett litet inlägg :)
Hoppas ni som har en trevlig fredag får en fortsatt trevlig fredag och ni andra som
bara tråkar hoppas jag får något skojj att hitta på (a) Haha hejdå på er :P


Får bli snyggaste arkivbilden(erna) från mig ;)

Kommentarer
Postat av: issa

Svar; jag vet visst är dom fina,fick ju såklart inte dom XD Som ja tror du fattade;)

2012-02-04 @ 10:53:29
URL: http://issadenicemaja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test