Tomtenisse

2012-02-05
Tjuu, nu sitter jag här e sängen och dunkar musik i mina kära hörlurar?:S
Haha ne men jag har vaknat för inte så jättelänge sen och nu sitter jag
och vänta på att Erre ska höra av sid för jag tror de blir idag att fara nån
stans med henne, om jag fattade de rätt? (a) Men minns inte vart de var ;$

Aja nu tror jag att jag ska lyfta mitt azzz och gå ner och äta nånting :O
Haha ja ni läste rätt ;) Ne men hör av mig sen ;D



Eftersom de ändå e så snöigt kommer en snöig arkivbild med här då :P

Kommentarer
Postat av: Nachochips

Oj vad mycket snö ni har alltså :O

2012-02-07 @ 01:19:50
Postat av: Nachochips

Hej där har ni mycket snö hos dig :]? Tacksam för svar :$

2012-02-12 @ 01:33:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test