Tur att jag inte bor i lägenhet!

2012-02-26
Hejj, dagen går och jag har fortfarande inget att skriva :P
Sitter iaf nu och chattar med Sebbethafighter som jag kallar han nu här
på bloggen. Haha vet egentligen inte varför men de bara blev så :P Jag
dör då av skratt just nu typ :P Av våran konversation haahha aja.
Har ingen aning om vad denna dag kommer bjuda på utan jag tar den
som den kommer ;P
Juste jag kan säga varför de e tur att jag som rubriken säger inte bor i
lägenhet, jo för jag dunkar musik så hela mitt rum skakar och de hörs
över HELA huset och jag blir aldrig less så jag kommer inte sluta förän
jag ska sova sen kommer de vara så tills jag dör typ haha :]


Med brist på bilder kan jag lika gärna säga att jag saknar min moppebejb :((
Längtar te sommarn då jag ska få träffa dig igen <3<3<33<3<3<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test