Me Myself & I

2012-02-29
Ber om ursäkt för min usla uppdatering men jag har antingen inget att skriva
eller så har jag bara inte tid..
I alla fall så började dagen åt helvete men slutade tvärt om! For till skolan den
vanliga tiden även fast jag försov mig en aning. Sov alltså ingenting i natt så
hade lite svårt att få mig upp ur sängen men till slut så gick de ju.
Hann då med bussen och kom mig till skolan rätt oskadd. Väl framme på skolan
blev de de vanliga tråklektionerna och även ett litet musikprov för min del.
Då blev jag väääldigt pisst eftersom jag inte ens vart med på nån lektion om
de som prove handla om.. Fan de gick åt pipsvängen kan jag ju säga..

Aja dagen gick och tillslut kom den sista lektionen för dagen och de var svenskan.
Vi såg film så de var chilldill.
Efter skolan så koppla de ingenstans för mig så stannade ett tag innan jag beslöt
mig för att gå te stan. Då jag kom fram dit tog jag sällskap av Ida. Vi gick på stan
i typ två sekunder sen bar de av till EFS.

Halv fem ungefär gick jag te bussstationen för att möta upp älsklingen för vi
hade en hel del att reda ut. Vi drog oss tillbaka till EFS eftersom jag frös (a)
Och vi hade ingen annan stans att gå ändå så.

Min hemfärd började iaf kring nio och då jag väl kom hem tog jag mig lite fika
satte mig och läste och jaa.. Nu är jag här.
Sitter så klart med min musik i högsta hugg, gitarren i "startläge" och rösten i
bakfickan. Nu blir de att ta och spela en trudelutt åter igen och sen vet jag inte.
Blir nog en tidig kväll ikväll.

Hojj.


("Randombild på min finaste Erre" Loveya)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack finaste josefin!! <3

2012-03-01 @ 10:41:21
URL: http://trillingar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test