Bästa bilderna osv..

2012-02-09
iHola Amigos!
Jag kom typ just hem från farmor och farfar. Jag har varit där sen efter skolan,
som vanligt dåra (a) Haha ne men jag for dit lite spontant då vi slutade alltså
vid två. Vi fick skippa idrotten pga att de var för kallt för skidor så vi hade NO
ist och så sluta vi som sagt vid 2 ist för typ 3 (a) Najjzz.
Hade då Nationella idag kl 20 över 8 till nån gång efter 11? Sen lunch sen vare
bah NOn sen slutttttt

Hos farmor och farfar så skötte jag hundarna medan dom var borta så blev
typ bara mys med dom osv.
Jag ska även dit i morgon (y) Då ska vi pyssla om hundarna och ja vet inte
riktigt vad mer (a)

Aja nu ska jag se vad jag kan hitta på, är hur trött som helst (a)
Pösshej :]


Vovvisarna (a)

Just cuz i know u like my ego pic

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test