Chacha

2012-01-07
Just nu sitter jag och riiitar.. Måste ju rita om jag ska bli klar nån gång, haha.
Håller på rita av en kompis brorsdotteR? (a) tror de var de iaf (a) Men ja hon
är mega söt så jag har en jäklig utmaning framför mig :P Kommer aldrig och
menar aldrig kunna få henne lika söt på teckingen som hon är egentlige (a)
Men försöka kan jag :P

Kom iaf hem från david för typ 2 timmar sen :P Var först med Han och Erik haha
då erik sku hem körde bara bussen förbi han och först blev de värra tystnaden
för jag och davve hade följt med sen garva jag sönder sen så blev jag bah men
vafan? haha ingen kanske fatta de där men jaja.. han tog iaf nästa buss och då
såg jag och davve fim och sen kom mamma och hämta mig vid 12 :P

Lite snabbt sådär aja nu ska jag fortsätta och rita håjjhej :]

Har faktiskt bildbrist så de kommer bli tråkiga inlägg utan bild framöver ett tag :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test