Förvirrad tjej :P

2012-01-15

Haha jaa.. har suttit här och roat mig med att redigerat försökt redigera bilder. Haha
gör de aldrig :P Men nu när jag ändå inte hade annat för mig så testade jag. Jag
gillar inte redigerade bilder egentligen, visst dom blir ju fina och så men asså jag
känner att bilden "förstörs" av redigering, den blir inte riktigt. Men nu när jag säger
de så kommer jag väl börja redigera som en galning -.- haha.
Eller vänta nu skojjsa
jag lite, jag brukar göra bilder svartvita/gråskala, älskar såna bilder men de jag mena
är att jag inte gillar såna redigeringar som att "ändra storlek" på saker asså ja de här
vart bara konstigt och så men ja nån kanske förstår vart jag villkomma och om inte
så strunt i de :P
Haha nu har jag svamlat färdigt för de här inlägget tkr jag :P Hejdå (a)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test