Igår.

2012-01-01
Ja igår så vare ju nyår som jag inte tror att någon har missat ;P Jag gjorde inte så mkt egentligen men
de funka iaf. På förmiddan så satt jag väl typ bara hemma och sega framför datorn. Sen for jag och
mamma iväg en sväng med bilen för att jag inte ville sitta hemma bara, så då for vi te max och köpte
oss varsin sån där lyxshake :P Efter de for vi hem iaf, elr vi åkte runt och kolla lite sen hem. Då vi kom
hem gick jag väl upp te datorn igen sen for vi iväg te stan igen :P Där kolla vi på raketerna på parkbron.

Sen blev det att fara hem men då minns jag inte vad jag gjorde faktiskt, jag har nu inte skrivit allt jag
gjort igår/inatt men ja i stora drag :P
Nu ska jag väl fortsätta sega mig igenom dagen, hoppas ni hare kuligare än jag ;P haha höres :]

Måste gå hinner inte med nån bild (a)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test