Ingen bild, e hos Davviiisen (a)

2012-01-22
Inte mkt bloggning här inte, ne men i fredags så följde både Erre och Davve med
mig hem. Dirrepirre då vi kom hem te mig så sökte jag upp mina skridskor och vi
for iväg och åkte ett tag. Efter de for vi hem te mig och åt därefter gick vi upp och
typ dog i sängen, då vi dött ett tag så börja vi bygga puzzel men gav upp för att
fara en sväng te med skridskorna..
Då vi återigen kommit hem från planen så hedde vi på en skräckis som Erre fick
sitta och se alone eftsersom både jag och Davve råka liksom somna (a)
Nån gång där i mellan bakade vi oxå en kladdkaka men minns inte när (a)
Då vi vakna där på "morgonkvisten" så såg vi samma film som vi somnat te
eftersom vi missat typ hela, eller ja jag och Davve (a)
Sen åt vi och såg film, åkte mer skridskor osv osv osv minns inte speciellt mkt
om vad vi gjort men asså aa..
Efter Erre farit hem så for iaf jag och Davve hem te han och jag sov här som
ni kanske fatta? haha ne men vi har inte gjort så mkt, sett filmerna som vi såg
hemma hos mig typ xD
Lite läskigt att de var just dom filmerna (a) Minns inte om jag sagt de men de
var då skräckisar vi sett iaf en av dom var en skräckis men dom andra två var
mer äckliga än läskiga :P
Nu är iaf Davve snart ute men vovvarna och jag ligger här och dör lite smått, är
så sjukt trött fast jag sovit mer än mest :P
Vi tar då bussen vid 20 över 1 te stan och ska fara te efs för att bland annat
"fira" dunkdunkJocke som han nu blir kallad av mig (a) Grattis te han redan nu
håhå. Ne men nu ska jag dra på toa (a) hejdååå :*

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test