Jag älskar stickiga tröjor -.-

2012-01-06
Jag vill ha energigrejs! Då sku jag nog hoppa runt som en gummiboll och alla
sku bli extra less på mig (a) Elr så sku jag somna :P
Jag vill gå på bio exakt nu, iaf idag :P
Jag vill att den här tröjan ska sluta stickas..
Jag vill fara och gymma ;D
Jag vill att de ska bli SOMMAR! (y)
Jag vill fota.
Jag vill så mkt just nu, men orkar inte skriva allt, ni sku ändå inte orka läsa :]
Så de får räcka med de där ett tag ;) Ja men jag ska väl snart hitta på något
skojjsigt så jag slipper sitta och sega som vanligt för nu jävlar är jag less på
mitt rum. Ska fara nån stans HOJJ :]

http://andrianas.blogg.se/images/2008/pumba-jpeg_23699822.gif
Hahah jag är normal...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test