Pluggelipluggplugg

2012-01-23
Fick just veta att jag borde börja skriva oftare ;) Så jag slänger in ett litet inlägg
nu på stört. Jag har iaf kommit hem från dansen för inte så längen sen och nu
sitter jag och pluggar, ska hoppa in i duschen snart med och sen antar jag att
de blir mer plugg.
Ja dansen var som vanligt AWESOME! Att börja dansa är typ ett av de bästa jag
någonsin gjort (a) Rekomenderar de starkt ;)
Annars har de bara vart en vanlig måndag för min del, skolan osv.. Fast en sak
som var bra var att de var SKRIDSKOR på idrotten idag har vart så himla tagg
på de asså megakul! Sen på torsdag är de oxå skridskor tror ni jag taggar elr?
Att jag gör kan jag lova! Vill typ börja spela hockey igen men asså de kommer
jag inte göra men de e bara nåt jag vill aja hur som helst ska jag fortsätta med
mitt nu och så skriver jag sen då jag får lite tid över, höres hejdaaa


Även en liten glimt av våran klasströja (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för du lyssna på de jag sa till dig :) nu kan jag läsa din blogg oftare än jag gjorde innan :D !!! Tack :D!!!

2012-01-23 @ 23:53:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test