random

2012-01-13
Asså jag dödar snart någon!
Jag kan inte somna, Davve svarar it och ja mkt mer som jag inte orkar ta upp här..
Jag ska då vara hemma idag med som jag varit hela veckan.. Jag börjar bli bättre
men är inte frisk ännu.. Hoppas jag blir megabra idag så jag inte måste sitta inne
på mitt rum och slöa hela helgen oxå..

Nu ska jag väl ta och sortera bilderna jag har på datorn för de är en enda röra..
Efter de(inte för att jag lär bli klar med de idag) ska jag se om jag kan fixa med
designen här på bloggen. Jag har hittills testat mig fram med lite olika saker och
ska se om jag hittar nå som jag vill ha som inte ser för hemskt ut, just nu tkr jag de
känns som allting annat ( en enda stor röra)

Jag vet att de e jättetråkigt nu utan bilder men jag har verkligen ingen ny elr så som
passar in osv..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test