Sanningen är..

2012-01-11
..att jag inte har bloggat för att jag verkligen mått piss!
Jag har halsmandlar lika stora som potatisar typ! Kan inte svälja och är bara helt
utmattad typ.. Har inte vart i skolan heller som börja om i måndags alltså tre dagars
frånvaro redan på de nya året fast jag sku satsa på så lite frånvaro som möjligt men
ja.. de gick ju som de gick ;P

Sov iaf hos David i söndags för er som ville veta. Vi gjorde väl inte så jätte mkt? Vi såg
film, va med hundarna osv.. Tror jag.. Minns inte faktiskt :$

Och ja eftersom jag vart sjuk de här sista dagarna har jag inte orkat göra nå så har
legat och dött i soffan/sängen..
Ja som ni då förstår har jag inget att skriva om osv osv osv bild har jag då fortfarande
inte heller.. Jag får ge mig ut på nya äventyr då jag blitt frisk så jag har nåt att skriva
om och så jag får tag på nå bilder ;P

Aja ska snart lägga mig för jag orkar inte vara upp när jag e sjuk :/
Hejdåå

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test