Simme

2012-01-29
Hejhopp alla glada, pigga, trött och ja vad ni nu är, själv är jag väl tröttare än
tröttast (a) Kom hem från Davve igår efter halv 11. Har sovit där från i förrgår
te igår. Vi for te han efter vi hade vart på EFS jag han och Erre, elr Erre for ju
hem efter EFS men ja.. Vad vi gjorde där ska jag säga att jag helt enkelt inte
minns :$ Idag ska jag iaf te farmor och farfar nån gång, vet bara inte när än.

Iaf så igår så såg jag och Davve ett 7 timmar långt streetdance program fast
jag somna en liten stund då och då för jag var som vanligt trött :P Men ja, jag
fattar inte att Davve offra sig för att se de :P Jag tror egentligen inte att han
hade nån lust alls att se de? Men vad vet jag, kanske han visst hade ;) Ne
men jag har egentligen inte mkt att säga så jag tror jag ska ta och nörda lite
Sims nu, jag har kommit in i den där "berömda" "NördaSimsPerioden" haha.
Tror nog att nån fattar de där iaf? :P
Aja hejdå :)


Sen tkr jag även att SNÖN KAN FÅ FÖRSVINNA, jag vill ha sommar!
Alla här kommer snart bli översvämmade av snö snart så alla här kommer
gå runt som värra snögubbarna :P

Kommentarer
Postat av: daviiisen

De va ju awesome och se dans grejen de ägde ju<33

2012-01-29 @ 17:15:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test