♥TRE Månader!♥

2012-01-15
Idag har jag och David vart tillsammans i hela tre månade, känns som att tiden har gått
jättefort fast ändå känns det som att tre månader är för lite jag menar jag tycker nästan
de känns som att han varit min i evigheter!

Jag tänkte ge mig på ett försök att förklara hur himla mycket jag älskar dig men
ingsåg att det är omöjligt. Det finns inga ord som är starka nog för att ens vara
i närheten att kunna förklara.
Jag kan säga att det här har varit mina tre bästa
månader i hela mitt liv utan att ljuga. Du är min underbara ängel som alltid
beskyddar mig, du finns alltid där för mig, du ställer alltid uppdå jag behöver dig
och du har gjort i stort sätt vad som helst för mig jämt.
Älskar dig gubben!♥♥


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test