Varför..

2012-01-14
Jaja, jag lyckades väl somna då. Klockan typ efter 7 (a) Men jag sov bara i typ
två timmar -.- Sen var jag vaken igen och då börja jag blöda näsblod.. Inte bara
lite heller för den som är intresserad ;P
Haha ne men jag taggar måndag as mkt! Då har jag och Davve 3 månader, dansen
börjar om och jag ska förmodligen gå utanför huset första gången på en vecka
om de inte blir så att jag gör de i morogn typ fast ja.. Iaf så har jag idag orkat
ta på mig "riktiga" kläder, annars har jag gått runt i pyjamasar hela veckan :P
Känner även att jag har j*vligt ont i mitt öga, hoppas jag inte får en vagel te
dom e så grymt ajjiga och onda ;P
Haha ja nå mer av mig får ni it veta just nu ;P hejjhopp..


Många har säkert redan sett denna pudding te bild men ja de är iaf från förra gången då jag hade en vagel.
Fult som stryk måste jag lägga te. Och om ni inte ser vad som är fel på bilden måste ni nog skaffa glasögon elr
så har ni själva en väldigt stor vagel i era egna ögon hihi (a) Och med fel menar jag vart vageln är..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test