Förvirring

2012-07-05
Skriver ett inlägg nu innan jag somnar åter igen! Får se hur långt jag hinner. Igår så var jag åter
igen på jobbet till nio ungefär, for hem och hämta moppen och for vidare till Sebbe. Vart lite
stolt då jag både hittade dit och hem helt själv (a) Väl hos han gjorde vi inte mycke vi typ som
och såg tv haha jag var så himla slut då tyckte jag men de var inget jämfört med idag. Från
han for jag typ 20 över 9 eller någe liknande. När jag kom hem la jag mig i sängen för att sova,
tog väl ett tag att köra hem men aja i alla fall så har jag inte gjort mycke idag, jobb som sovit.
Jag kan fan inte hålla mig vaken de går bara inte. Kom hem kanske 20 i 10 som vanligt då
jag tar bussen och sen gick jag och la mig direkt, sen har jag sovit sen dess.. Eller ja
jag har vaknat och somnat om hela tiden till för typ en timma sen. Då gick jag och åt och
sen har vi spänt kedjan på moppen och så vidare men aja.
 
Nu ska jag väl bara se film och krya på mig så jag kan va ute i helgen. Känner mig krasslig och
så men hoppas de bara är en endagskänsla. Hostar och lite sånt, inge mer med de. Jaja
kommer förmodligen inte skriva så  mycke mer idag men får höras i morgon om jag skriver
då. Ska nog vara med Sebbe i alla fall, de vart inte idag  för jag kände mig inge vidare så ja
men haha hejdå -.-
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test