Hmm svårt..

2012-07-07
Vart aldrig att jag skrev igår, vet inte varför men jaja, först då jag kom hem från ännu en dag på jobbet så ritade jag ett tag sen blev de att fota Erre. Blev dock inte mycke till resultat måste jag säga.. Men jaja vi får väl göra
om de nån gång (a) Sen blev de i alla fall så att vi bestämde oss för att cykla till stan för att sedan cykla vidare till Sebbe men då vi kom hem till Erre så vart de bestämt att vi skulle ta mopparna i stället så de var bara att cykla hem och byta fordon haha :] Så då for vi till stan och var där ett tag och sen som sagt iväg till Sebbe. Där såg vi TV/film, gick och införskaffa oss lite gottisgrejer, sen gick vi till nå kanottjosan och sen hem till han igen
för att se film och så.
 
Hemfärden började där vid 1 skulle jag tro så då jag kom hem gick jag och la mig i sängen dirr med en film rullande och sen slöt jag mina ögon ganska snabbt (a) Var helt slut haha (a)
 
En bild från igår, (den är lite redigerad i ljust)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test