Mitt face sprang iväg (a)

2012-07-02
Ja detta e då kläderna jag har idag, tröjan från lindex och vanliga svarta jeans från cubus.
Inge märkvärdigt alls (a) Men i alla fall tänkte jag kunde lägga ut de nu när jag ändå inte
har så mycke annat att berätta. Idag jobba jag ju och de kändes som om de tog en evighet..
Allt gick mega segt och nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna men de
kan jag leva med. Hade tänkt hålla mig vaken hela dagen så jag kan somna ikväll i ställe
för har lite problem på kvällarna nu för tiden haha. Jaja vi får se om jag kan hålla mig vaken
eller om jag somnar hos Sebbe. Vi ska då dit ikväll tror jag, om allt går vägen. Ja men de
var väl de jag hade att skriva nu haha :) Hejdå på er dåe (a)
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test