Mot nya äventyr!

2012-07-03
Känns som att jag just duschat bort alla mina bekymmer! Jag gick in i duschen
med en miljon tankar och funderingar men kom ut som en helt ny person! Jag
har vart trött och seg hela dagen, inte haft nån motivation alls men nu bara poff
vart allt som en dröm! Jag är taggad som stryk för ingenting och kan knappt
bärga mig att cykla i morgon! Aa ni hörde rätt, moppen stannar hemma och jag
kommer rulla iväg på cykel! Helt otroligt :O Fast hade säkert tatt moppen  om
den nu hade haft kvar bensin men så är icke fallet. Men känner mig ändå stolt
att jag inte kommer sitta hemma bara för att de inte finns nån bensin hihi (a)
 
I alla fall så kommer jag snart gå och lägga mig för att vara så pigg som
möjligt i morgon, för de lär liksom behövas haha, kommer stiga upp som vanligt
halv 6 ungefär, fara på jobbet sen vidare mot Sebbes hus som planerna är nu.
Om jag kommer hitta dit vet jag inte säkert ännu men jag lär ju märka haha :)
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test