Pappa Betalar

2012-07-01
Skrev aldrig igår på grund av att jag helt enkelt inte orkade då jag kom hem där
vid 3 snåret. Spenderade då mestadels av dagen med Erre och Sebbe. Vi var
först i stan och sen vid 19 for jag och erre hem och hämtade mopparna för att
fara vidare till Sebbes place för att hitta på nåt eftersom de var en aning kallt
ute (a).
Vi såg i alla fall film och flummade på eller jag flummade på.. men men ja som
sagt så for vi där ifrån så vi var hemma vid 3. Då la jag mig och såg film tills
jag somnade.
 
Så i morse då jag vakna slängde jag mig i duschen och sen bar de av till stan
för att köpa några tröjor och sen tog jag och Erre mopparna till Sebbe för att
dumpa två tröjor där. Sen så ville Erre hem och då tvinga dom hem mig med...
 
Så nu ska jag bara tråka jävel, kommer inte göra ett skit lika bra att sova då.
Aja vi får se.. hejdå..
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test