Så långt borta..

2012-07-11
Jahapp, sitter nu här och smaskar i mig nån sörja. Har varit hos Sebbe ikväll, vi såg tv i vanlig ordning. Minns inte om jag sov men skulle inte förvåna mig haha (a) I alla fall så for jag dit efter två nån gång kanske? Aa de va sköjjsigt håhå (a) Har inget att skriva egentligen men tänkte att jag ändå skulle uppdatera haha (a)
 
Kommer väl skriva några tidsinställda inlägg sen eftersom jag inte kommer skriva nånting hela nästa vecka som de ser ut nu (a) Haha jaa men de får vi se hur de blir :) Nu ska jag väl inte göra så mycke, jag ska snart sova antar jag (a) Bara två dagar till att sitga upp, så jäkla skönt! :) Måste bara lägga till att jag kommer sakna Erre och Sebbe uta helvetet nästa vecka.. :/ Jaja hejdå (a)
 
Hahha finaste Erre ;*  -->

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test