Shoppat lite med mamma :D

2012-07-10
Som rubriken säger så har jag shoppat med mamma idag. Orkar helt ärligt inte skriva var sakerna e
köpta och hur mycke de kosta för jag har ingen koll :P Och sen finns de tydligen några som inte kan
ha sin egna stil, liksom blir rätt less. Hade inte tänkt lägga upp detta alls egentligen men jag kände att
jag vill ändå. Men om jag inte skriver från vart sakerna är kanske de inte hittar dom lika lätt haha. Tyck
jag e fåning om ni vill men då får de va så :)
Färgerna på en del saker stämmer inte överens med hur de ser ut i verkligeheten. De bilderna 6 och 8
främst, dom är mer gröna skulle jag vilja säga. Haha jaja i alla fall så har jag bara tre dagar kvar av sommarjobbet, känns skönt! :D Jaja kommer nog ett inlägg lite senare :) Hojj! :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test