Väntar på tha busss

2012-07-09

Tjenis sitter nu och väntar på bussen hem, har som vanligt jobbat idag med. Har blivit rätt uttjatat att jag skriver så hela tiden men ja nu är det i alla fall sista veckan jag jobbar. Har väl inte direkt vart jobbigt men skulle nog hellre ha sovit ut på mornarna ;) I alla fall så ska jag nog vara med Sebbe senare som jag fatta de, och i morgon blir de att fara på stan och shoppa lite med mamma inför fredag. Har två saker som kommer hända på fredag men vad riktigt de är kommer jag inte avslöja, inte än i alla fall ;) Nä men de e väl inget annat som jag har att skriva så avslutar väl detta inlägg innan bussen kommer :) ha de göttans idag så hörs vi, hojj :)))


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test