Bäääst

2012-06-13
Idag har jag spenderat i stort sätt hela min dag till att vara med min finaste,
Erre. Vi har gjort en hel del känns de som fast egentligen har vi inte de om
jag tänker efter (a)
Vi tog då i alla fall bussen till skolan i morse vid halv 8 och sen gick vi till kyrkan
för att vi hade bara körövning och sen skulle vi få sluta. Så vi fick sluta kring
ehhmm haha minns inte innan lunch i alla fall :]]
Därefter vandrade jag Erre och Ida in till stan där vi skilljdes från Ida rätt fort.
Hon skulle gå till nån och jag och Erre skulle försöka hinna med någon buss
som gick näst. Men bussen gick tjugo över tolv så vi han gå på lite affärer
och tjocka i oss en lite bägare ja :)
Sen for vi hem till var och en för hon skulle hämta sin moppe och sedan komma
till mig. När hon väl kommit fram till mig bestämde vi oss för att fara och fota.
Var inte den bästa fotningen jag vart med om men den vart väl helt okej.
Mitt umgänge var då i alla fall kanon ;)
Efter de så for vi och kolla lite på ingen mindre än RASMUS EDSTRÖM! Hehe :$
Och ja efter de for vi och chilldilla  i stan och där har vi vart i stort sätt hela
dagen, bara gått runt och så. Haft de allmänt trevligt ;P Men där vid sju eller
så bar de av mot en lekpark :$ Där vi var ett bra tag som jag minns.

Vi började fara hem till mig för att hoppa studsmatta men icket, vi stannade
i stället på MSK för att kolla lite fotboll :D Najjsnajjs.
Men sen for vi till mig men inte hoppade vi studsmatta ne vi satte oss och
byggde puzzel haha :]]
Hon for inte långt efter de och nu sitter jag här. Rätt sliten och så men de
funkar. Hoppas morgondagen blir minst lika bra, då kommer jag vara på
toppenhumör, eller jag vi får väl se ;)


Random haha

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test