Dagen efter, fyfan

2012-06-23
Ja de vart aldrig att vara med Sebbe igår på grund av lite olika. Men jag spenaderade
all tid hemma och ja TRÅKADE.. Jag var hur arg som helst och inget gick enligt
planerna.. Jag skrev ju att dagen skulle bli awesome för jag var megaglad eller någe
liknande, men de ändrades snabbt... TYVÄRR.
Att en person kan få en att bara vilja springa tusen mil bort är jag nu medveten om,
och jo visst har jag känt så förr men igår fick jag fan nog.. Men jag pratade av mig
med Sebbe och de vart bättre tack och lov. Asså vette fan vad jag skulle tatt mig
till utan Erre och Sebbe, ojojoj vad glad jag är att dom finns!
 
I alla fall så får vi se vad denna dag bjuder på :) Kanske hittar på nå skojjsigt idag
då inte alla är upptagna (a)
Men ska gå och klä mig för jag har sprungit runt i pyjamas hela dagen haha :]]
 

Kommentarer
Postat av: finns alltid ändå

jag ångrar mig de gör de vet du oxå om men vill inte tappa dig helt å de vet oxå om men de verkar bli svårt men du kom alltid va min underbara vän :)

2012-06-23 @ 13:53:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test