Erre for :O

2012-06-27
Ja klockan var ju faktiskt nio så Erre for, haha hittills bara vi som fattar men aja, idag har jag
vart med henne på stadsfesten :]]] Vi tjocka oss som vanligt och bara virra runt som vilsna 
höns haha, vanligt liv för oss :P 
Jag är tröttare än tröttast nu, sov bara ungefär två timmar i natt om ens de och sen for jag
och jobba vid 6 i morse.. Fast kanske är ett plus om jag faktiskt kan somna i natt :P
 
Imorgon blire nog att vara med Sebbe :D Hoppas i alla fall de (a) Vet inte vad vi ska hitta på
men nånting kanske :P
Haha vet inte riktigt vad jag skriver nu men asså aa (a) Haha hejdå xD
 
Jag och Erre delade på en sån :O Haha dom som sålde dom var as läskiga haha ne men ingen
av oss fatta vad dom sa :$ hahahaha
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv Din Kommentar Här:

Trackback
Test